Latest News

Rallye Tatry má predpoklady byť súčasťou majstrovstiev Európy

Keďže tohtoročná Rallye Tatry sa pôjde ako podujatie Slovenského rally pohára (SRP), čiže súťaž vozidiel do 2 000 cm3, organizátori pripravili súťaž aj pre posádky s výkonnejším motorom, tzv. voľný pohár. Podľa našich informácii sa na preteky teší aj Team Loracing – Corporis security, ktorej manažérom a jazdcom v jednej osobe je Peter Lorenčík. Na Rallye Tatry by sa mal predstaviť so spolujazdcom Kamilom Rusnačikom na Mitsubishi Lancer Evo X. Team Loracing – Corporis security je generálnym sponzorom Rallye Tatry 2012.


Peter, prečo ste sa rozhodli podporiť tohtoročnú Rallye Tatry?
Rallye Tatry mala kedysi svoje miesto v kalendári európskej rally.  Myslíme si, že fanúšikovia motorizmu, nielen pod Tatrami, ale aj na Slovensku, by radi videli v akcii špičkových jazdcov zo Slovenska na perfektne pripravených a divácky atraktívnych tratiach.

Plánujete na ďalší rok posunúť Rallye Tatry do vyššieho levelu – seriálu majstrovstiev Slovenska?
Odpoviem za všetkých organizátorov – veríme tomu, že v budúcom roku bude naša Rallye súčasťou majstrovstiev Slovenska. Samozrejme, diváci a predstavitelia Slovenskej asociácie motoristického športu (SAMŠ) budú dôkladne sledovať, ako sme zvládli organizáciu SRP. Našim zámerom do budúcna je pripraviť a zabezpečiť Rallye Tatry tak, aby mohla kandidovať na usporiadanie podujatia seriálu majstrovstiev Európy.

Predstavte svoj tím Loracing. Na akých autách a s akými posádkami súťažíte vo veľkom majstráku?
Naš team Loracing – Corporis security má v seriáli majstrovstiev Slovenska tri autá. Máme dve EVO X-ky a jednu Hondu Civic Type R. Všetky tri autá sa najbližšie predstavia na Rally Lubeník a takisto aj na Rallye Tatry. Na jednej EVO X – ke jazdí posádka Lorenčík – Rusnáčik, na druhej jazdí Vladimír Hanuš – Stanislav Mesarčík a na Honde Civic Type R  sa predstaví Tomáš Konečný – Miroslav Molčan v triede 8.

Priblížte nám, čo stojí zaobstaranie a prevádzka trebárs vašej Evo desiatky a čo stojí za vašim vstupom do Rallye?
Jazdenie rally je hlavne o srdci, ale bez peňazí to nejde. Cena nášho Mitsubishi EVO X je okolo 180 tis. eur a na sezónu potrebujeme 80 až 90 tis. pre jedno auto. Do Rallye Tatry sme sa nepustili ako generálny sponzor kvôli zisku, ale kvôli spropagovaniu nášho tímu Loracing – Corporis security na Slovensku a v strednej Európe. Aj takto chceme pomôcť vrátiť Rallye Tatry späť na výslnie.

Autor: Slavomír Petrus

Scroll to top